7 reacties op “Italie – Toscane

  1. hey Tim leuke foto’s heb je op je blog staan! er staan vogels tussen waarvan ik nog nooit van heb gehoord of heb gezien, de grauwe klauwier en de hop bijvoorbeeld.

    naja veel plezier met je website

    groeten jan

  2. Hoi Tim,

    Leuk dat je mij wil volgen, heb even vlug gekeken naar je foto’s en wat ik tot nu heb gezien is top.
    Ik ga de rest snel bekijken en als je het leuk vind zet ik een link naar je blog.

    Gr.

      • Helaas ken ik Montepulciano niet zo goed, maar rondom het Trasimeense meer zijn speciale vogelplekken.
        Bij mij in de buurt (Montespertoli) zijn veel bijeneters, die zijn echt schitterend ook (maar heb geen geduld ze op de foto te proberen te zetten).
        Veel plezier!!

Als je het leuk vindt kun je een reactie plaatsen, groetjes Tim

