6 reacties op “Roodkeelduiker

  1. Dit topicje had ik blijkbaar gemist maar beter laat dan niet he!

    Lijkt wat op de Ijsduiker … zo zonder rode keel. Een leuk momentje waarop je de foto gemaakt hebt. Heel mooi !! En wat is die wit, heel schoon wit.

    • Hoi Jan-Freerk,
      Bedankt voor het compliment maar geen geheim hoor !
      Beetje geduld, geluk, en soms naar mooie plekjes kunnen
      Ken NJN maar nooit geweest, ben ook wel druk met school en dat soort dingen
      Kwam je weblog tegen op internet, heel leuk !
      Groetjes Tim

      • Grappig! Er komen eigenlijk nooit mensen die ik niet persoonlijk ken op mijn weblog. Als je meer tijd hebt moet je maar eens bedenken of je lid wilt worden van de NJN, ik kan je vertellen: het is heel leuk met veel mensen zoals jij en ik. De NJN heeft ook een eigen vogelwerkgroep 😉
        Groetjes Jan-Freerk

Als je het leuk vindt kun je een reactie plaatsen, groetjes Tim

